quinta-feira, 31 de dezembro de 2015
The 10 trends of Tourism Future
As 10 tendências do futuro do Turismo
http://www.publituris.pt/2015/12/30/as-10-tendencias-do-futuro-do-turismo/?utm_source=Publituris&utm_medium=Facebook
quarta-feira, 30 de dezembro de 2015
terça-feira, 29 de dezembro de 2015
quarta-feira, 23 de dezembro de 2015
quarta-feira, 2 de dezembro de 2015
terça-feira, 1 de dezembro de 2015
Integration with Corporate WTS Mystifly content : low- cost consolidation rates outside Brazil
The Mystifly is a content provider that connects more than 900
airlines around the world , providing consolidation rates in more than
70 countries , plus 150 low-cost airlines , such as Easyjet , Ryanair ,
Vueling , Jetblue and Southwest . On top of this , the Mystifly offers
24/7 support to all its customers.
Now , by integrating with the WTS , the reserves created in Mystifly via the online platform MyFareBox can be imported into the WTS Corporate system , generating information for the flow of approval and also to the reports.
Now , by integrating with the WTS , the reserves created in Mystifly via the online platform MyFareBox can be imported into the WTS Corporate system , generating information for the flow of approval and also to the reports.
segunda-feira, 30 de novembro de 2015
TC - Has a new call center
We have surpassed 1750 destinations loaded in 177 countries and
prioritizing the destinations that you kindly requested like the Canary
islands, Argentina and Chile in where we have diversified and created
new destinations.
We have created a new rol “CALL CENTER” that is now available, that can see the prices per service but also has access to our back office to see the bookings made in the microsite.
TC- Tem um novo call center
Já ultrapassou os 1750 destinos carregados em 177 países e priorizando os destinos que foram gentilmente solicitados como as ilhas Canárias, Argentina e Chile onde nós diversificamos e criamos novos destinos.
Criamos um novo " CALL CENTER ", que já está disponível , onde pode ver os preços por serviço, mas também tem acesso no backoffice ás reservas feitas no microsite.
We have created a new rol “CALL CENTER” that is now available, that can see the prices per service but also has access to our back office to see the bookings made in the microsite.
TC- Tem um novo call center
Já ultrapassou os 1750 destinos carregados em 177 países e priorizando os destinos que foram gentilmente solicitados como as ilhas Canárias, Argentina e Chile onde nós diversificamos e criamos novos destinos.
Criamos um novo " CALL CENTER ", que já está disponível , onde pode ver os preços por serviço, mas também tem acesso no backoffice ás reservas feitas no microsite.
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