sexta-feira, 23 de outubro de 2015

WTS grows 37% in the First Semester, with investment in quality and cost-effective



The WTS, specialist Self-Booking systems, has just completed its wrap party and income statement for the 1st half of 2015, which announced the sale of 48 new licenses WTS Corporate for nationwide agencies, one 37 growth % compared to the 2nd half of last year.

Rafael Figueiredo, CEO of the company, the result reflects the reliability of the travel agents in the quality of Self-Booking developed by the WTS: "We will continue to invest permanently in quality; our main focus has been on operational excellence. "

The increase in the growth of the company, which already has the largest base of customers in the market agencies, with more than 300 accounts, has followed the investment structure. In the 1st Semester we were hired ten new professionals for the commercial, support, development and relationships, both in the matrix (Rio de Janeiro) and in branch offices in São Paulo and Curitiba.
"The result motivates us to continue to invest to bring to market in this time of crisis, complete with the most cost-effective solution," said Daniel Schindler, commercial director of WTS.

"We want to be the solution of the agencies that will have their 1st Self-Booking and also those who already use other systems, but they need to present to their customers an option with reduced cost, since it does not charge for system setup and possess the lowest monthly maintenance the industry, "adds the executive.



                               Rafael Figueiredo (CEO) e Daniel Schindler (Diretor Comercial)



 Daniel Schindler (Diretor Comercial), Lúcia Emerim (Gerente Operadora/Eventos/ECP) e Roberto Almeida (Gerente Corporate/Consulting)


WTS cresce 37% no Primeiro Semestre, com investimento em qualidade e custo-benefício

A WTS, especialista de sistemas de Self-Booking, acaba de realizar sua festa de encerramento e demonstração de resultados do 1º semestre de 2015, onde anunciou a comercialização de 48 novas licenças do WTS Corporate para agências de todo o país, um crescimento de 37% em comparação com o 2º semestre do ano passado.

Para Rafael Figueiredo, CEO da empresa, o resultado traduz a confiabilidade das agências de viagens na qualidade do Self-Booking desenvolvido pela WTS: “Continuaremos a investir permanentemente em qualidade; o nosso principal foco tem sido a excelência operacional.”

O aumento do crescimento da empresa, que já possui a maior base de agências clientes do mercado, com mais de 300 contas, tem acompanhado o investimento em estrutura. No 1º semestre foram contratados dez novos profissionais para as áreas comercial, de suporte, desenvolvimento e relacionamento, tanto na Sede (Rio de Janeiro) quanto nas filiais de São Paulo e Curitiba.
“O resultado motiva nos a continuar a investir para levar ao mercado, neste momento de crise, uma solução completa e com o melhor custo-benefício”, afirma Daniel Schindler, diretor comercial da WTS.

“Queremos ser a solução das agências que terão o seu 1º Self-Booking e também daquelas que já usam outros sistemas, mas precisam apresentar ao seus clientes uma opção com custo reduzido, já que não cobramos pelo setup do sistema e possuimos a menor manutenção mensal do setor”, complementa o executivo.

Sem comentários:

Enviar um comentário