segunda-feira, 26 de outubro de 2015

WTS - Self-booking: corporate travel reservation, a maximum of 3 minutes

Considering steps login, search and dissemination of available flights, hotels and services, the standby time of a trip in Self-booking system takes up to 3 minutes. This is because there is more autonomy in the process and there is no need to perform endless exchanges of e-mails with the secretary of the company.
Bookings made on Self-booking system is always adopted in accordance with the company's travel policy, which can vary depending on the different hierarchical levels.
Once approved, reservations are forwarded to the travel agents, who issue the tickets, perform reservations and send the trip data to the corporate client.
Following the sale of trip, all data is automatically integrated in the back office of the agency, as to customer identification, cost center, sender, among other information.
When using the self-booking system, the company assumes the role of the agency, but passes have autonomy to manage their travel and conduct their decisions on the basis of defined internal policies.
What begins to happen is a more active participation of the corporate client throughout the process and consequently greater control in all trips made.







WTS - Self-booking: reserva de viagens corporativas em, no máximo, 3 minutos

Considerando as etapas de login, busca e divulgação das disponibilidades de voos, hotéis e serviços, o tempo de reserva de uma viagem no sistema de Self-booking leva até 3 minutos. Isso acontece porque há mais autonomia ao longo do processo e não há necessidade de se realizar infinitas trocas de e-mails com a secretária da empresa.
As reservas feitas no sistema de Self-booking são sempre aprovadas de acordo com as políticas de viagens da empresa, que podem variar em função dos diferentes níveis hierárquicos.
Uma vez aprovadas, as reservas são encaminhadas para os agentes de viagens, que emitem os bilhetes, efetuam reservas de hotel e enviam os dados da viagem ao cliente corporativo.
Após a venda da viagem, todos os dados são integrados automaticamente no Back Office da agência, já com a identificação do cliente, centro de custo, emissor, entre outras informações.
Ao usar o sistema de Self-booking, a empresa não assume o papel da agência, mas passa ter autonomia para gerenciar as suas viagens e conduzir as suas decisões em função das políticas internas definidas.
O que passa a acontecer é uma participação mais ativa do cliente corporativo ao longo do processo e, consequentemente, um controle maior sob todas as viagens realizadas.


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